Sök inlägg

måndag 9 februari 2015

50 årsfest del 5

Då var det äntligen klart.
En hel veckas festande avslutades med att släkten kom på besök.
Jag hade gjort smörgåstårta ,en vanlig och en vegetarisk....Ja till kaffet en lemoncurdtårta såklart.

Jag fick en resa till Prag av älsklingen och mina kära släktingar .
Flera av dom följer med på resan också.
i såna lägen är det svårt att vara en BITTERPITT.








Det har varit en väldigt rolig men jobbig vecka
Jag har överdoserat mat dryck och godis så att Jag känner mig som en uppblåst elefant.
Varit social som om jag var programledare i TV.
Jag kommer aldrig att göra om det. 
Inte ens om jag blir 100. 
Men nu är det gjort
 Just nu vill jag inte se åt vare sig folk ,tårtor eller godis.




Här nedan kommer lite vimmelbilder från släktfesten




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar