Sök inlägg

tisdag 10 juni 2014

Gubbdagis

Ni som följer bloggen vet vem Arnold är. Han är min tyste lojale kompis.
Eller var kanske man ska säga.
Nu har han tydligen fått nya polare. Det är Professorn och Maggsta Kungen som har börjat öla med Arnold. Han är tydligen den enda som står ut med deras skryt,och inte käftar emot.

BITTERPITTEN är avpolleterad och får sköta eftersläckningen. Skjutsa hem gubbarna i skottkärra och samla tomburkar, 2 sopsäckar fulla blev det sist.Slit och släp,inget annat.
 Jag får trösta mig med panten iaf.

3 kommentarer:

  1. Arnold ser lite lätt drucken ut. Är han hård på sponken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då. Han sitter mest med en tom ölburk och försöker att se hård ut. Det är värre med hans nua polare. :)

      Radera
  2. Pant är aldrig fy skam :) Jag tycker också att han ser lite drucken ut och har man en tom ölburk förstår jag också att han är tyst ;)

    SvaraRadera