Sök inlägg

torsdag 20 november 2014

BITTERPITTEN en snuskblogg ?

Det dyker opp mycket konstiga sökord på BITTERPITTENS statistiksida.
Förutom ganska märkliga sökord som varmt kylskåp inbyggt ikea ventiler,fördomar mot Tyskar,dom lägger ägg nu i långa rader. så är det framförallt sökord av mycket skum sexuell karaktär som ramlar in. Jag har tidigare skrivit om sökorden sex med småtjejer  och  Håriga negerkvinor    i blogginlägget  Läser Google mina tankar.
Några nya som dykt upp är Sexmöbel, fula gubbar sex i skogen och  jättekuk.
Jag vet inte riktigt vad mina läsare hade väntat sig när dom halkade in på bloggen med dessa sökord,men jag hoppas att dom inte blev besvikna....För säkerhets skull får jag väl skriva mer snusk så att jag inte skrämmer bort mina nytillkomna läsare.

Ibland kan det vara svårt att förstå hur läsaren tänkte när hen skrev in sökordet. Nästa sökord feminist naken är ju lite kittlande och sätter fantasin i gungning,medan nästa talar mer klarspråk Bilder på feta fula feminister .

Jag vet inte hur jag ska tolka dessa länkade sökord med snusksex...Antingen är BITTERPITTEN en riktig snuskblogg eller också är det nån på Google som jävlas med mig....Det skumma är att när jag själv söker på samma sökord T.ex. jättekuk....Oj oj oj.... Då hamnar jag på helt andra sidor än BITTERPITTEN....Det är nåt skumt med det här...Dom är ute efter mig...Vad vill dom ? Är sökorden hemliga koder ? Är NASA inblandade ? Försöker dom ta över min blogg ? Försöker dom styra mina tankar ?  Det är nog bäst att jag sätter på mig foliehatten,då kan dom iaf inte registrera mina tankar.

2 kommentarer:

  1. Hahahaha, man ska ge folket snusk med jämna mellanrum

    http://blogg.vk.se/Mexan/2013/03/17/med-en-skruv-los-och-muttern-i-pannbenet-helt-lost/

    SvaraRadera