Sök inlägg

fredag 1 augusti 2014

Läskigt rengöringsmedel

Jag har länge funderat över var den där konstiga smaken och lukten i Mountain Dew kommer ifrån.
Det luktar liksom toarengöring.Men nu har jag kommit på det. Det är samma lukt och smak som rengöringsmedlet FORMIL
Även färgen och loggan påminner lite om varann.Dom ser ju ut att vara produkter i samma serie.
Smart drag där. När läsken blir gammal och inte går att sälja.Blanda i lite tvål och sälj den som rengöringsmedel.
Folk går då på vad som helst nu för tiden. Men mig lurar ni inte.



2 kommentarer:

  1. Likheten är verkligen slående. Tur att jag nästan aldrig dricker läsk numer. Skurar gör jag dock fortfarande, men inte med det där rengöringsmedlet ;)

    SvaraRadera
  2. Skrämmande att du vet vad det är för smak på FOMIL. Nå det är väl mest bara citronvatten med lite såpa i så det är kanske inte så farligt att smaka.

    SvaraRadera