Sök inlägg

fredag 7 juli 2023

Ny musik

 Skrivkramp

Nu var det längesedan jag skrev något på Bloggen, det är svårt att inte upprepa sig hela tiden och jag hittar inte rätt inspiration.

Men nu har jag 2 nya låtar som är ute på Youtube,och under dagen kommer dom nog ut på Spotify också.

Den första handlar om att det inte går att bo i våra städer längre.

Jag flyr till landet


 Den andra handlar om att det snart inte går att bo på jorden p.g.a överbefolkningen,och min lösning på problemet.

Vi är för många

Ok gott folk. Håll till godo.

Glömde skriva att det är mina egna låtar och en lillebror som spelar gitarr och rattar datorn.

3 kommentarer:

  1. Fick nostalgiska vibbar från min kortkorta tid som trummis i ett pojkband. Länge sedan. Ungefär när Beatles spelade i Radio Luxemburg för första gången.
    Fortsätt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elina trummis i ett pojkband, vad roligt

      Radera