Sök inlägg

tisdag 24 november 2015

Ta i trä

Handtaget på kylen gick sönder.
Först insåg jag att det nog inte finns reservdelar till ett kylskåp som kostar ca 2 tusen.
Sen insåg jag att det är sån dålig kvalitet på handtaget att det skulle gå sönder med en gång igen.
Efter att ha pillat upp dörren med naglarna i 3 dar så kom jag på att något måste göras...Ja inte sjutton köper jag ett nytt kylskåp bara för att handtaget är trasigt...Det är ju det dom vill att jag ska göra..Banken, staten,och politrukerna.
Hade jag varit gift så hade frun säkert också velat att jag köpte ett nytt kylskåp.
Men BITTERPITTEN lurar systemet.

Så jag tog en bit vedträ som jag täljde till.
Snyggt, matchande ,praktiskt och billigt.

Och nej..Det är ingen trädildo som jag snott ifrån nån ensam kvinna.


9 kommentarer:

  1. Fy fan, så ska en slipsten dras! ;) //tompas11

    SvaraRadera
  2. Svensk design när den är som bäst!! :-D

    SvaraRadera
  3. Visste att du var miljöpartist innerst inne.
    Minska konsumtionen och använder förnyelsebara material.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minska konsumtionen - vad är det för skitsnack? Är inte Riga informerad om att det är just precis konsumtionen som är vår ledstjärna och som håller upp vår ekonomi? Förnyelsebart? Bah! Här ska det jävlar i mig konsumeras... //tompas11

      Radera
    2. Jag är mer Miljöpartist än vad tomtarna i Miljöpartiet nånsin blir.

      Radera
  4. Om det bara vore det som Miljöpartiet handlade om, hade jag inte haft något problem med dem...

    SvaraRadera
  5. Men du har förutom alla andra bra egenskaper kanske läggning för det där med dildosnickrande ändå? som en bisyssla Hehe! Det vart skitsnyggt. Kirschsteiger kan slänga sig i väggen med sina skeva järngalgar som han bygger hyllor av!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara att skicka in en beställning.
      Längd och omkrets ? Björk,Lärk, Furu.Eller kanske järnek ?

      Radera
  6. Jag har gått upp i vikt en del på sista tiden....vet inte riktigt varför, men det känns som om jag måste springa till kylskåpet hela tiden ...:-D

    SvaraRadera