Sök inlägg

fredag 13 november 2015

Familjeliv

Datorn startar inte,den bara piper och stänger av sig hela tiden.
Min android mobil är för liten och krånglig för att blogga på,och inte kan jag få in bilderna från kameran i den,än mindre redigera....Så nu har jag lånat älsklingens laptop och hennes kunskap för att få till nåt.
Jag blir skitförbannad när tekniken jävlas,och än mer förbannad när jag inget begriper..Det blir nog inget mer bloggande på ett tag är jag rädd..Grrr.

Lyckades i.a.f. få till dom här bildtexterna om den lyckliga kärnfamiljen.










3 kommentarer:

  1. Kan det vara datumet som var problemet? Gårdagens datum alltså ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte inte på det...vem vet...
      Börjar du snegla på att skriva skräckböcker nu också ?

      Radera
    2. Haha, ja det kanske jag borde göra :) Finns ju många bra infallsvinklar om man ser sig omkring ;)

      Radera