Sök inlägg

fredag 13 september 2013

Sex med djur förbjuds

Sex med djur blir förbjudet i Sverige...Jordbruksminister Erlandsson är jätteglad,och tycker att det är på tiden att det blir olagligt att plåga djur på detta viset.
Alltså....Det är lagligt att låsa in djur,förslava dom,tvångsavla på dom,döda dom och därefter äta opp dom..Men inte att ha sex med dom....Känns lite som om lagen haltar litegrann....Jag fick inte ha sex med min gris,så jag slog ihjäl den....Nu kan jag göra vad jag vill med liket.För nu räknas det som livsmedel.
Jag såg en dokumentär på TV om djur insimination. Man tappade en tjur på sperma genom att föra in en järnstav i röven på tjuren och kopplade på ström...Är inte det ett sexuellt övergrepp då vet jag inte vad som är det ? Tror ni att Erlansson kommer att förbjuda köttindustrin att utföra sexövergrepp på djur ? Att inseminera en häst mot dens vilja då ? Eller tvinga en höna att bli jagad i en inhägnad och våldtagen av nån pilsk tuppjävel ?
Nej jag skulle inte tro att lagen är till för att djuren i kött eller avelsindustrin ska få det bättre..Den är snarare till för att sätta dit nån pilsk gubbe som kliver upp på en pall bakom en ko på en äng...Förmodligen det trevligaste sex den kossan varit med om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar