Sök inlägg

söndag 8 september 2013

D.A.K Marknad i Falun

I Lördags var jag på veteranbildelsmarknaden i Falun...Jag tror det är den största i Sverige. Brukar kunna bli ca 2000 säljare och 10 000 tals besökare....Som alla liknande marknader så lider även denna av att det blir mer kärringkrafs och mindre bildelar...Men visst ! Det är fortfarande ett jättestort Gubbdagis fullt med kufar och skogtammejävlar ifrån samhällets marginal...
Tyckte mig se en ny trend i år...Skyltdockor !
Denna var Gubbstylad skulle man kunna säga...Mycket låg panna...Inget onödigt...Bara en snygg kropp
Här har man gått ett steg längre... Varför ha med nåt mer än nederdelen ,på ett Gubbdagis ?

Själv hittade jag en sönderkapad rostig Cadillac som jag ska göra om till en soffa...Det är väl ungefär vad en Cadillac duger till


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar