Sök inlägg

tisdag 25 juli 2023

Koranbränning

 Jag tycker det är fånigt att bränna Koranen

Det är ganska dumt med,ungefär lika dumt som om jag skulle ställa mig utanför H A s lokaler bränna deras logga och skrika att dom är feta,fula lata skitstövlar som borde skaffa sig ett jobb istället för att hota folk och sälja knark. Eller som att jag skulle ställa mig utanför AIKs huligangäng Firman boys och bränna deras logga.    Ja varför gör ingen det?

Med det sagt så tycker jag inte att det ska vara förbjudet att säga vad man tycker i Sverige eller att bränna böcker. Det är häpnadsväckande hur lättkränkta vissa muslimer är, nu går dom ut på gator och torg i Turkiet,Afghanistan,Irak,Iran och i Jemen,och skriker ut sitt hat mot Sverige och bränner våran flagga. 

Jag hoppas bara nu att dom står för sina åsikter och vägrar att åka till Sverige,vidare hoppas jag att dessa länder är så rakryggade att dom slutar ta emot bistånd från Sverige på flera miljoner kr varje år som dessa Islamistiska skitdiktaturer får. Dom kräver att Sverige förbjuder koranbränning men är helt oförstående när vi påtalar att det är emot mänskliga rättigheter att fängsla och mörda homosexuella, och kvinnor som vägrar slöja. 

Jag är så trött på detta trams,åk hem och stanna där om ni inte gillar demokratin i Sverige.



3 kommentarer:

  1. Vänta tills muslimer begriper att bibliotek makulerar gamla böcker... då blir det som i Saudi, med special-byggda förvaringslokaler för gamla koraner; den "heliga" boken får ju inte förstöras.
    Vi som är gamla nog - so du t ex - behöver bara jämföra Sverige 1980 med Sverige idag, för att begripa vad felet är.

    SvaraRadera
  2. Instämmer, inget att tillägga.

    SvaraRadera