Sök inlägg

fredag 27 december 2013

Kränkt på jobbet

På mitt jobb har vi alltid haft gemensamma omklädningsrum för män och kvinnor.... Men nu är det slut på det....Nu har man flyttat skåp kors och tvärs ,så att vi har ett manligt och ett kvinnligt omklädningsrum.
Nån Kvinna har tydligen klagat...Jag förmodar att det är min kropp hon klagat på...Att jag inte är sexig nog att titta på halvnaken...Så nu känner jag mig väldigt kränkt..Hela min manlighet har fått sig en törn...Om det nu är så hemskt att råka se en halvnaken karl,så kan hon väl bara titta bort....Inte har väl jag klagat på att kvinnorna är halvnakna heller...Att dom har för stora rumpor..För stora bröst...Eller för genomsynliga underkläder...Nej det är bara att tugga i sig..Och" stå ut "  Titta bort kan man ju inte göra..Dom vill ju bli sedda......Möjligen att jag slängt ur mig nåt glåpord om dom har haft för stora och fula tattueringar....Men det kompenseras väl av alla gånger som jag stöttat dom och talat om för dom att riktiga karlar gillar valkar , celluiter och hängbröst....Så nu är jag Kränkt....Nu har dom tagit av oss det enda roliga vi hade på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar